Oficina Antifrau
de Catalunya

Boletín #20
Antifraude Logo principal
ir a LinkedIn de Antifrau ir al Bluesky de Antifrau ir a la web de Antifrau
Reportatge multimèdia dels 9 anys de mandat de Miguel Ángel Gimeno a l'Oficina Antifrau de Catalunya

Reportatge multimèdia dels 9 anys de mandat de Miguel Ángel Gimeno a l'Oficina Antifrau de Catalunya

Institucional
Visió estratègica de l'Oficina Antifrau de Catalunya

Antifrau presenta la seva visió estratègica de futur

General
Imatge de la sessió web amb els quatre participants

L’opacitat en la despesa militar i els riscos per a la integritat centren el debat sobre defensa i transparència

Prevenció
Imatge creada amb Copilot. Prompt: sense text, d'estil de fotografia i que simbolitzi la denúncia anònima, amb un megàfon vermell al mig del carrer en blanc i negre.

Antifrau presenta un nou curs virtual per fomentar l’ús de l’alerta en defensa de l’interès públic

Anàlisi de dades
Foto de la reunió presencial de llançament del projecte iMonitor 2.0 a Budapest – 20/06/2025.

Big Data i auditoria ciutadana per lluitar contra la corrupció en la contractació pública: Antifrau participa en el projecte europeu iMonitor 2.0

Resum
d'investigacions closes
Mapa interactiu amb les actuacions d'investigació closes des de 2017
Institucional
Dia Internacional contra la Corrupció: Antifrau i la societat civil uneixen forces per reforçar la integritat i la protecció de les persones alertadores
Entrevista
Miguel Ángel Gimeno, director de l'Oficina Antifrau de Catalunya

"Ens mereixem una societat honesta, una societat íntegra, però la corrupció és un càncer que quan et descuides va avançant. La lluita contra la corrupció ha de ser constant, també amb petites coses"

Entrevista a Miguel Ángel Gimeno, director de l'Oficina Antifrau de Catalunya

L'entrevista en format text

Opinió
10 anys del Pacte social contra la corrupció

10 anys del Pacte social contra la corrupció

Junta de l’Observatori Ciutadà contra la Corrupció

Banner del final de la noticia
Revisa nuestro aviso legal